Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 21 november 2015

Av Camilla - 21 november 2015 20:34

Nu sitter jag här i soffan med mina 2 äldsta barn, man och svärmor.
Dom 3 små la sig för en stund sen.

Imorse bakade jag kakor till kalaset för Alfons.
Tack och lov så slapp jag skjutsa till fotbollen idag, jag hade aldrig hunnit förbereda allt annars.

Klockan 14 va det dags för 5 års kalas för våran fina Alfons <3

Tack alla ni fina som kom och grattade Alfons idag (han fyller egentligen på tisdag) men då firar vi i familjen honom.
Han fick så mycket fina saker och va så nöjd och glad :)

Cornelia fick ha sin första tofs idag och fick mysa ordentligt med sin gudmor <3

Efter kalaset tog vi en tur till affären och handlade inför vår tacoskväll, svärmor kom över och åt med oss.

Vi försökte oss på en familjebild ;)
Inte det lättaste, men här är vi <3

Ta hand om varandra.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards