Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 18 november 2015

Av Camilla - 18 november 2015 13:31

Nu har jag äntligen tinat efter en förmiddag i ishallen.
Nicole och Kevin ville att jag skulle titta en stund, så när jag lämnat pojkarna tog jag en promenad dit.

Och jag va så smart att jag tog med kaffe!

Och bara för att jag tog med det blev jag erbjuden att få kaffe av lärarna :)
Va bara jag och en förälder till som va där idag.
Det va nog bra för 2 lärare va sjuka och det va hela b laget som va där, alltså 100 barn.

Den mindre snälla vaktmästaren hade stängt av så alla bara fick va på ena kortsidan (vi som inte åkte). Vilket betydde att vi inte kunde stå och prata med barnen.. Utan va det något fick dom komma till oss där man går in.

Jag har hunnit kolla igenom vad jag köpt till barnen i julklapp och presenter, då Alfons och Alvin fyller så nära jul.
Sen har jag klickat hem lite kläder :)

Tror jag vet vad som fattas till var och en nu.
Vill helst slippa onödiga saker den här julen.

Nu kommer snart skolbarnen och en kompis, och det är dags att hämta pojkarna från förskolan.

Ha det bra.

Ovido - Quiz & Flashcards