Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 20 november 2015

Av Camilla - 20 november 2015 19:52

Nu är det fredagsmys för mig.

Alkoholfritt rosé vin och choklad, vad mer behövs?:)

Våra 3 yngsta barn sover sen kl 19, jag och Nicole väntar på idol.

Idag har jag hunnit med en fika med Jennie och fått mysa lite med Emil, tänk vad stor Cornelia känns nu <3
Sen åkte jag upp till handen, jag fick det jag va ute efter.
En varsin present till alla barn som dom ska få på tisdag när Alfons fyller år, vi har ju alltid gett syskon en present när någon fyller år och fortsätter med det.

Det blir nya tröjor/klänning.
Lite kap gjorde jag allt. Ta 3 betala för 2, och Nicoles tröja kostade "bara" 4 kr tack vare 30% och min innestående bonus :)

Jag va också förbi Ica och hämtade ut paket från lekmer.

Så nu är vi nästan klara med både Alfons födelsedag, barnens julklappar OCH Alvins födelsedag!
Vad skönt det känns.
Det enda som är kvar är något mer till jul, annars är vi helt klara med födelsedagar tills april ;)

Alfons presenter slog jag in när jag kom hem.
Och jag tror han blir nöjd.

Blev lite fredagsbak och kaffe när alla barn och en kompis va hemma.

Blir en tidig kväll då det är full rulle imorgon.
Jag måste hinna baka och göra tårta på förmiddagen, sen har Alfons träning och kl 14 är det dags för kalas <3

Nyss skickade jag kompisinbjudningarna, det va svårt att få ihop det. Men vi får helt enkelt planera helgerna bra så vi hinner med alla aktiviteter.

Ha en bra fredagskväll.

Ovido - Quiz & Flashcards