Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 4 november 2015

Av Camilla - 4 november 2015 19:46

Idag fick jag ett ryck och röjde i Nicole och kevins rum, nu är det bara saker som ska ner i källaren.
Sen har jag bara myst med min lilla prinsessa <3

Samma hatt som Nicole hade för 8 år sen.

Sen började jag baka till familjen och förskolepersonalen, för jag fick för mig att det va kladdkakansdag idag. Det va visst på lördag haha.
Men men lite fika är alltid gott.

Nicole och hennes kompis va med om något otäckt idag.
Fy så rädda dom va när jag kom och fy så jobbigt för iblandade.
Det är inte alltid lätt med barn som har speciella behov och kan bli sådär jätte arga :(

Jag fick först trösta och ta hand om mina barn och sen mamman till pojken och även deras lilla son på 4 månader som va så ledsen.
Självklart ställer jag upp.
Mamman fick prata av sig och jag tog den lilla pojken som tillslut somnade hos mig.

Jag och barnen har pratat mycket om vad som hände, och jag har fått höra att både jag och mina barn är så förstående.
Det gäller att prata med sina barn om det mesta.

Nu har barnen lagt sig och jag ska ta ett glas Cola innan det är dags att krypa ner i sängen.

Jag har lite ålders ångest, snart är jag hela 29 år?! Det låter så gammalt ;)
Och ett måste är ju nybakade bullar, det får bli morgondagens ena projekt.

Hoppas ni haft en bra dag.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards