Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 6 november 2015

Av Camilla - 6 november 2015 19:11

Tack till er alla som tagit er tid till att gratta mig på olika sätt.

Själv har jag haft fullt upp hela dagen, och det ser fortfarande ut som ett kaos här..
Men Nicole är snäll och hjälper mig ;)
Hon gillar att sortera.

Fick ju ett ryck och kastade ut alla Mina kläder för att vi monterat en ny möbel.
Har tillochmed fått hjälp att kasta dom gamla möblerna.
Tack Ludde för att du hjälper mig så mycket, och tack för jackan ;)

Lite av röran, nu är det klart där så jag kan sova där inatt iallafall.


Här hemma är inte allt så noga som ni ser, men vem bryr sig förutom "vissa"?! ;) nämner inga namn haha.

Sen har jag hunnit baka bullar.
Tänk vad effektiv jag varit idag, är iofs mycket kvar att rensa och vika in men det får bli imorgon eller senare.

På eftermiddagen va mamma förbi och grattade mig, tack för alla fina kläder och andra saker jag fick.
Efter det tog vi en promenad ner till centrum.

Nu sover dom två små, vi andra ser på en film och tar det lugnt.

Skål på er :) (självklart alkoholfritt) det finns alltid någon/några som tror att jag skulle dricka alkohol när jag ammar så det är bäst att jag skriver vad jag dricker.

Ha en mysig kväll.

Tack älskling, du vet vad jag menar <3

Ovido - Quiz & Flashcards