Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 24 november 2015

Av Camilla - 24 november 2015 22:06

För exakt 5 år sen föddes en helt underbar liten prins, våran fina Alfons <3
Våran största nyfödda bebis som legat kvar i min mage längst, en envis liten pojke.
3490g och 50cm stor va du när du föddes, och nu helt plötsligt är du redan 5 år.

Vi firade med sång och presenter imorse.

En hel hand :)

Och du fick en trick sparkcykel som du så länge önskat dig.

På eftermiddagen kom mamma/mormor och fikade med oss.
Ännu fler presenter att öppna.
Lego, kläder, turtlesgubbe mm.
Nöjd och glad 5 åring har jag haft här hemma :)

Även pappa Rickard kom hem med ännu en present.
Den snygga bollen du önskat dig.
Och självklart skulle du sova med den <3

Ny boll och nya påslakan till våran underbara Alfons <3

Tack för att just du ville födas till oss för 5 år sen.
Jag älskar dig så mycket min fina kille.

Ovido - Quiz & Flashcards