Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 8 november 2015

Av Camilla - 8 november 2015 20:48

Just nu har jag inte så roliga saker att skriva.
Hela dagen har gått i ett, har iofs bara varit hemma men vi har rensat mer kläder, jag har möblerat om Alfons lilla rum, hämtat och lämnat kassar från källaren, städat det vanliga och pysslat.

Nu har jag så ont i ryggen, undrar om jag ens kommer upp från prinsess soffan?
Ja får man inte plats i vanliga soffan får lilla prinsess soffan duga.

Ska snart sova, hoppas verkligen på mer sömn inatt.
Dessutom har jag en sjuk son här hemma, så jag kommer inte kunna slappna av helt endå.
Cornelia har också blivit jätte förkyld och hostig, så det är bäst att sova lite när tillfälle ges :)

Hoppas ni haft en bra helg?

Godnatt.

Av Camilla - 8 november 2015 18:45

Så less på vissa saker. Att jag ALDRIG lär mig.

Jag ska sluta bry mig nu, det är bara jag själv som mår dåligt i slutändan.

Av Camilla - 8 november 2015 06:57

Godmorgon på er hoppas ni som fått sova era skönhetstimmar inatt :) själv har jag haft en ledsen liten tjej som haft ont i magen, men nu har hon bajsat och kryper runt här på golvet.

Igår blev våran yngsta lilla tjej 7 månader, tänk vad tiden går fort <3

Igår bjöd jag mina närmsta vänner på fika, lite firande av mig själv och vad passade inte bättre än kladdkaka?:)
Blev en vanlig och en äppelkladdkaka.

Alfons hade också sin inomhus träning, och jag måste skryta för han är verkligen så bra. Han vet verkligen hur man spelar och är bäst!

Vi andra tittade på. Nicole och Alvin gjorde kullerbyttor, Cornelia kröp och satt och Kevin tittade på Alfons :)

Blev en myskväll igår med hela min underbara familj <3

Nu blir det kaffe och golvhäng ;)

Ovido - Quiz & Flashcards