Jag och mina 5 hjärtan.

Direktlänk till inlägg 17 november 2015

Är det inte kaos i huvudet så är det annat kaos.

Av Camilla - 17 november 2015 21:54

Ni som känner mig vet att jag ofta blir rastlös även fast jag kan va jätte trött.
Så efter att vi lämnat skolbarnen fick jag ett ryck att flytta in Alvins säng till Alfons rum. Det blir som en liten våningssäng med deras sängar nu :)

Jag som trodde det skulle va lätt?! Nej jag fick montera ner sängen och hålla på lite då det är ett litet rum.
Men det blev så bra och pojkarna blev så glada över sin lilla myshörna dom fick <3

Kaos!!

Jag passade på att rensa mer av deras saker när jag endå va igång :)
Det har jag verkligen blivit bra på, att rensa! (Inte min bästa sida tyvärr).

Under tiden jag fixade så hade Alvin smugit ut i köket och tagit majskrokarna som han satt och mumsade på ;)
Lilla busiga älskling <3

Eftersom både Alfons och Alvin fick va lediga idag så fick dom bestämma lunch.
Donken blev det... Varför gillar nästan alla barn deras mat?!
Jag är så less på den maten.

Två underbara barn <3

Min lilla busiga tjej har lärt sig att ställa sig i stolen nu, så nu måste jag sätta fast henne så hon inte ställer sig upp i den.

Nu är det dags att sova som mina 5 små älsklingar gör <3

Godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52

Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07

Dags att testa en ny portal. Följ mig på nouw. "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492" ...

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa. Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra. Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:( Eller vaknar gör hon...

Av Camilla - 20 januari 2016 20:11

Kväll igen och dom äldsta barnen har lagt sig. Själv är jag helt slut, och känner av mina bihålor igen. Men det är väl dags för lite förkylningar nu igen, jag har laddat upp med nässpray och koksalt. Idag kände jag att det va min tur att få gö...

Av Camilla - 20 januari 2016 11:57

Dags att sätta upp lite mål. Jag behöver ha något att se fram emot, och jag har funderat hela morgonen. Ibland måste man helt enkelt tänka på sig själv, vilket jag är väldigt dålig på. Tyvärr finns det inte många att dela sina tankar med, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards