Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Camilla - 4 februari 2015 13:06

Nu är jag inne i v 31, spännande att se vilket "mönster" den här lilla bebisen följer.

3 av barnen är födda mellan v 37+5-38+3, bara våran envisa lilla Alfons som väntade till v 40+1 <3

Just för tillfället är jag väldigt sugen på juice som under hela den här graviditeten, men även apelsinkrokant choklad och smoothies,mums!

Magen v 31 <3

Fick ett ryck på förmiddagen, så nu har jag rensat och städat i pojkarnas rum, fyllt i massa papper som jag nu skickat iväg och handlat lite.

Nu ska jag vänta in dom två äldsta barnen innan jag hämtar dagis pojkarna <3

Av Camilla - 4 februari 2015 09:08

Barnen är lämnade och jag sitter i soffan med en kopp kaffe och lyssnar på musik :)

Idag är jag rätt slut i kroppen.
Igår va min första dag på långledigheten och vad gjorde jag?:)
Rastlös som jag är.

Blev bjuden på fika av en av mina bästa vänner, mötte mamma, shoppade lite till barnen, och köpte vagnen som jag är såå nöjd över.

Sen hämtade jag barnen och en kompis till dom, det lektes och efter middagen fick jag hem både säng och babysitter :)
Hann också baka bröd till barnen, och dom va så glada imorse när jag serverade det.

Jag kan säga att jag bara vill sätta fart med allt nu, möblera om, kasta trasiga möbler och montera upp sängen.
Men det är ju några veckor kvar, så jag får sysselsätta mig med att rensa ur kläder och sånt innan jag drar igång allt annat.

Får se vad jag drar igång med när kaffet är slut?

Ha en bra onsdag.

Ovido - Quiz & Flashcards