Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Camilla - 5 februari 2015 21:05

Det onda blir inte bättre och nu på kvällen har jag haft onda förvärkarna, kan inte kalla dom där sammandragningar då dom gör rätt ont och sitter i en bra stund.

Sen har jag haft någon konstig värk nere i ryggen, precis som när riktiga värkarna kommit igång, fast inte alls så onda.

Hoppas verkligen att allt känns bra imorgon, men det kanske är kroppens sätt att tala om att jag ska ta det lugnt?

Idag har jag rensat mer av barnens kläder, och plockar ihop kläder att sälja.
Pojkkläder i storlek 74-80, men även tjejkläder i storlek 104-128.

Nu har jag mumsat i mig en apelsin, så nu kan jag somna i soffan :)

Förresten vet ni var man kan lämna kläder som inte är i det finaste skicket?
Urtvättat eller någon liten liten fläck?
För det kan endå komma till användning av någon/några som behöver.

Ha en bra kväll.

Av Camilla - 5 februari 2015 10:19

Fy idag har jag riktigt ont, trodde först att det va för att jag sovit ( är värst på morgonen), men det blir inte bättre fast jag rört på mig, vilat och haft värmekudden.

Måste kanske börja tänka lite på vad jag gör.
Vet inte om det onda är för att jag drog både Alvin och Alfons på snowracern igår?
Men jag måste ju orka ta hand om barnen jag har också.

Men nu är det dags att göra något, inte bara ligga i soffan och läsa och dricka kaffe ;)
Några naglar som ska fixas, sen måste jag handla lite innan alla barn ska hem <3

Hur tidigt sätter man upp bebissängen och gör ordning?:)

Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards