Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Camilla - 7 februari 2015 19:52

Ibland är det skönt att inte behöva göra så mycket.

Jag och barnen va ute och lekte på förmiddagen, eller barnen lekte och jag va med.

När det va dax för Alvin att sova gick han och jag in, medans dom andra va ute en stund.
Idag blev det soppa som uppskattades av alla :)
Lätt och gott.

Vid 2 åkte Rickard iväg med Kevin och Alfons för att se hockey.
Vi andra har fixat lite hemma, tagit en skön promenad och myst hemma <3

Mitt äldsta och yngsta barn <3

Nicole är så snäll och omtänksam mot Alvin, och vill gärna hjälpa honom ofta med tex kläder, lekar osv.
Ibland säger jag åt henne då hon inte ska behöva känna sig som en mamma, men det är hennes egna val och jag ber henne aldrig.

Nu sover Alvin och jag har gjort en jordgubbsdrink till mig och Nicole.
Lite egentid bara vi 2 <3

Om en stund kommer grabbarna hem, och då är det dax för barnen att sova.

Hoppas ni haft en bra lördag.
Kram.

Av Camilla - 7 februari 2015 09:34

Jag förstår inte varför jag vaknat kl 4 flera dagar i rad?!
Det är lixom ingen som väcker mig.
Sen har jag så svårt att somna om.

Är hemma själv med alla barn nu, karln tränar fotboll och eftersom Kevin hade lite feber igår får han hoppa över träningen idag.

Nu har jag tagit mig en skön dusch, dax för mitt förmiddagskaffe :)
Kanske blir jag piggare?

Jag har ett projekt jag vill göra idag, får se när det blir.

Ha en bra lördag.

Ovido - Quiz & Flashcards