Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Camilla - 22 februari 2015 19:50

Barnen har lagt sig och jag sitter här med en kopp te och bara vilar.

Perfekt bord :)

Kläderna från badet är tvättade, nu är sista maskinen igång innan jag får sova.

Imorgon är ingen klocka ställd iaf :)
Men sista veckan har barnen varit uppe väldigt tidigt iaf, så vi får se hur länge vi sover imorgon.

Nu ska jag läsa lite skvaller och prata med min knasiga Karl ( ni som känner oss vet hur han kan va haha )

Sov gott.

Av Camilla - 22 februari 2015 16:33

Vaknade imorse, kaffe med min man och svärmor innan vi åt go frukost.

Idag va det träningsmatcher för Kevin mellan kl 10-12.
Sen blev det en snabblunch innan vi bytte om och hoppade i poolen på torvalla.

Känner mig väldigt snygg i min stora mage :)

Nu ska jag dricka lite kaffe så att jag orkar med resten av dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards