Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 9 februari 2015

Zzz

Av Camilla - 9 februari 2015 19:08

Fy så trött jag varit hela eftermiddagen för att jag blev så kall i ishallen.
Efter dagis tog vi med oss mellis och gick till pulka backen, vi hade stjärtlappstävling och jag vann ;)

När vi kom hem blev det en kopp kaffe för mig, Rickard och Ludde medans barnen roade sig själva en stund.

Jag la nyss lilleman och snart ska dom andra också sova.
När barnen somnat tänker jag lägga mig i ett varmt bad innan det är soffläge resten av kvällen.

Jag och mina hjärta <3

Av Camilla - 9 februari 2015 13:24

Efter 2,5 timme i ishallen så är jag fortfarande en isbit.
Brr jag som jämt fryser också :)
Idag skippade jag skridskorna och hjälpte till/ tittade på istället.

Idag va det Nicoles klass som åkte skridskor och både jag och Rickard va med, det uppskattades av Nicole <3

Nu ska jag och prinsessan dricka varm choklad och se nya filmen hon fick igår.
Ha en bra måndag.

Ovido - Quiz & Flashcards