Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Camilla - 12 februari 2015 20:23

Ibland kommer man eller iaf jag att tänka på vissa saker när jag ser, träffar eller pratar med vissa personer.

Och vissa saker är så svåra att glömma.
En del saker vill man inte heller glömma :)

Idag har jag iaf kommit på hur fort åren går och vad mycket som har hänt.
Jag är glad att jag har mitt, nöjd över vad som hänt i mitt liv <3

Att ofta få höra positiva saker är bra.
Det gör att jag kan känna mig nöjd med vad jag gjort/gör.

Sov gott och dröm sött, jag lär ju drömma liknade som jag gjort i flera nätter haha.

Av Camilla - 12 februari 2015 13:11

Äntligen hemma, jag har varit iväg sen jag lämnade barnen.

Va och handlade nödvändiga saker som mat och blöjor.
Medarbetarsamtal med chefen och sen lunch med mami <3

Blev nya underkläder igen :)
Något som jag inte kan få nog av är underkläder och läppglans.
Och rosa såklart!

Har köpt en ny spjälsäng nu också, den jag tänkt köpa från första början.
Man ska alltid göra som man tänkt från början, då brukar det alltid kännas rätt.

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe innan barnen kommer hem.

Bye

Av Camilla - 12 februari 2015 05:30

Ingen god morgon idag heller ;)
Känns som att jag knappt får någon sömn längre.

Nu ska jag gå upp med min morgon pigga son och snart kommer mamma på fika <3

Ha en bra torsdag.

Ovido - Quiz & Flashcards