Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Camilla - 10 februari 2015 20:52

Vilken härlig dag det varit idag.
Plusgrader och sol, nästan så man kunnat ha skinnjacka men tyvärr passar den inte för tillfället ;)

På eftermiddagen har vi tagit det lugnt hemma.
Det är skönt ibland.

Nu är det soffan som gäller, det bästa med kvällen :)
Önskar att filmen jag började se för någon kväll sen kunde komma igen, den va så spännande. Men den verkar inte komma än på några dagar :/

Nu ska jag se lite på tv innan det är dax att sova.

Godnatt :)

Av Camilla - 10 februari 2015 13:53

Nu har jag äntligen ätit lite lunch, och väntar in dom äldsta barnen.

Imorse efter lämning fixade jag med tvätten och all röra hemma, tog en kopp kaffe och tog tag i måsten.
Sen va jag ner med 3 kassar med kläder till källaren.

Har hunnit göra nya naglar idag också :)

Nu vill jag bara klippa mig och färga håret så jag kan känna mig lite fin ;)

Får se vad eftermiddagen bjuder på?

Bye

Ovido - Quiz & Flashcards