Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Camilla - 19 februari 2015 10:26

Tydligen kom bara ena bilden med.

Två v sen.

Igår.

Av Camilla - 19 februari 2015 10:22

Det här med dålig sömn behöver jag inte skriva längre ;)
Så är det med många barn som vaknar, katter som ska ut och en liten bebis som ligger mot urinnlåsan haha.

Som vanligt satt jag med Kevin en stund i skolan imorse.
Både pojkarna och flickorna tycker att jag har så fina naglar, härligt att barn ser så mycket :)
Idag såg även hans kompis att jag är gravid haha, dom va imponerade över att vi är många i familjen <3

Sen gick jag ner i källaren för att leta fram lite bebiskläder, så dom ska tvättas idag.

Nu sitter jag med en kopp kaffe och ska snart iväg (som vanligt) ;)
Bäst att passa på nu medans Lill bebisen fortfarande ligger i magen, sen är det inte lika lätt och då blir det mycket mys <3

Är det någon av er som läser som haft ett sf mått som legat under medelkurvan?
Har försökt jämföra magen, och visst har den vuxit?

2 v sen.

Igår.

[Bild]

Jag tycker den växer mer ut Lixom..?

Idag är det varmt ute och det enda som saknas är solen <3
Jag har börjat få vårkänslor.
Men snart så.

Ha en bra torsdag.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards