Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av Camilla - 21 februari 2015 20:51

Nu är det soffan som gäller.
Jag och min man kom nyss hem från gymmet ;)
Ikväll skickade svärmor iväg mig och la barnen, så jag kunde åka med.

Och ni som känner mig vet att jag har lite svårt att vara still ;)
Självklart testade jag om jag hade några muskler kvar, tog dock inte så jätte tungt, men jag lär känna av det imorgon.

Imorse va vi i sporthallen kl 8.
Hela familjen, svärmor, barnens faster med kille och min mamma va där och hejade på Kevin <3
Min duktiga prins gjorde 2 mål.
Dom spelade 2 oavgjort, vann 1 och förlorade 1.

Tråkigt bara att Rickard inte får samma pojkar som han tränar, utan att folk ska göra egna lag.
Väldigt bra gjort endå när dom inte hade sin målvakt utan bytte mellan matcherna.

Efter cupen gick vi hem och åt för att sen åka en sväng till stallet.

Dagen avslutades med tacosmiddag och jag är fortfarande mätt.
Det enda jag ska göra nu är att dricka min apelsinjuice ;)

Tack och godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards