Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 17 februari 2015

Av Camilla - 17 februari 2015 20:58

Alla barn va hemma tidigt och mor och svärmor.
Idag fick alla göra sina egna semlor, då vissa inte gillar mandelmassa :)

Dom här två va dom som tyckte bäst om semlorna iaf :)

Nu har jag druckit min "drink" men utan vitlök ;)
Har ingen lust att stinka imorgon haha.

Idag på bompa pratade några barn om att dom inte har råd med vissa saker för att deras föräldrar inte har mycket pengar.
Det gav mig en tanke, då våra barn är jätte bortskämda.
Från idag och 1 månad fram är det totalstopp för oss att bara handla saker vi egentligen inte behöver.

Alla barn har fina och hela kläder, massa leksaker, vi vuxna är inte heller i behov av massa onödigt.
Så nu ska vi verkligen försöka hålla det här, inte det lättaste i vår familj.

Det enda jag kan komma på att vi måste köpa är ett babyskydd och det ska jag nog klicka hem idag eller imorgon.
Sen är det bra med impulsköp!

Nu ska jag lägga upp benen på soffkudden och somna framför tvn ;)

Godnatt.

Av Camilla - 17 februari 2015 12:52

Känner mig rätt pigg trots allt.
Efter lämning har jag bara plockat undan, tvättat och fixat.
Gick och handlade inför bakningen och middagen idag.

Medan jag fixade med degen drack jag en kopp kaffe och kom på lite planer inför framtiden ;)

Idag blir det semla till mellis.
Har bjudit över både mamma och svärmor <3
Vilket jag ofta brukar göra vid såna här tillfällen.

Nu ska jag ordna med det sista innan alla barn kommer hem.
Tänk vad kul det är med lite hemlisar ;)

Nu längtar jag till så många saker <3

Ta hand om er.

Massa kärlek <3

Av Camilla - 17 februari 2015 06:24

Mindre bra natt då jag vaknat 3 ggr av barn, kissat 7 ggr och drömt helt sjuka drömmar.

Men nu är det dax att gå upp och klä på sig och servera barnen frukost.

Hoppas ni sovit gott.

Ovido - Quiz & Flashcards