Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Camilla - 11 februari 2015 20:19

Nu känns allt bra, pengarna är tillbaka och aldrig mer att jag försöker köpa begagnat.

Ni som brukar sälja, säljer ni saker där det fattas delar?
Och är gamla intorkade fläckar?
Jag trodde man ville sälja fräscha saker faktiskt.
Men nu blir det att köpa en ny bebissäng, för det ska vara säkert. :)

Det blev även en tur till handen c för klippning, och jag blev nöjd :)

Köpte även alla hjärtansdags presenter till barnen <3

Hämtade dom små tidigt och vi bjöd över mamma på kaffe.

Nu är det dax för en dusch innan soffan kallar.

Imorgon hoppas jag att min röst är tillbaka!:)
Men visst är det lite sexigt med en hes röst? Haha.

Kram och godnatt.

Av Camilla - 11 februari 2015 10:21

Ibland undrar jag hur folk funkar.
Jag brukar ge dom en chans för det mesta trots saker jag hört.

Men när saker går fel och folk inte är ärliga blir jag sur och tänker att jag borde lyssnat på vad folk sagt om vissa personer från början.

Tyvärr verkar en del människor leva på att ljuga.

Nu ska jag iväg och göra lite saker.
Men jag köper inte att det fattas saker som jag varit snäll och köpt då jag litat på vad som sagts.

Ovido - Quiz & Flashcards