Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Camilla - 16 februari 2015 16:36

Fy idag släpper inte min trötthet.
Inte ens av en promenad blev jag piggare.
Skulle kunna ligga i soffan hela dagen och slappa, men det funkar inte när man har flera barn ;)

Hämtade små pojkarna tidigt, strax efter kom dom andra två.
Vi gjorde smoothie och åt dom nya riskakakorna med chiafrön och havssalt.

Pojkarna är nybadade och ser en film nu, prinsessan gick över till en kompis.

Snart är det dax att laga middag.

Kanske att jag orkar storhandla på nätet ikväll?:)
Det skulle behövas, men jag vill helst sova..

Av Camilla - 16 februari 2015 10:45

Nu är kaffet slut och jag har lite mer energi.
Efter lämning idag har jag bara legat i soffan och läst min tidning och bara slappat.
Idag känner jag mig helt slut, men det kanske beror på helgen?:)

I fredags fick jag hem 6 barn, två tjejer som skulle fixas inför discot och två grabbar som fixades av karln.
Blev fördrink och tidigt middag innan jag gick och lämnade alla barn :)

Dom hade haft det jätte kul och ätit massa snacks haha. Bara tjejerna som hade dansat såklart.

I lördags blev det go frukost och barnen fick presenter av både oss och mamma som kom förbi tidigt och drack kaffe. Sen va det träning, Rickard tog med sig Kevin, Nicole gick hem till mamma och jag och små pojkarna gick ner till centrum och köpte alla hjärtans dagpresenter.

På kvällen hade vi ordnat barnvakter, ja ibland är det skönt att dela upp barnen så dom också får egentid med mormor eller farmor.
Alla barn hade haft det jätte mysigt och jag och Rickard åt trerätters och kunde äta i lugn och ro <3

Igår tog vi med oss skridskorna och lite varm choklad och åkte skridskor.
En jätte mysig förmiddag med hela familjen <3
Barnen fick välja mat och det blev sallad/pizza ;)

Blev god middag som avslutades med efterrätt.

En helt perfekt helg.

Nu är det dax att göra något, för här kan jag inte ligga hela dagen ;)

Hoppas ni haft en bra helg och får en bra dag.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards