Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Camilla - 2 juli 2014 20:35

Nu ligger jag i badet med musik och cola, kan inte minnas när jag badade sist.
Barnen sover och karln jobbar, så jag bara njuter av egentiden.

Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt!
Sen är det bara jobb resten av veckan innan min semester börjar.

Idag va jag på gymmet med Jonna, tänk vad mycket roligare det är att gymma med någon ;)
Känner redan av värk i kroppen.

Imorgon hoppas jag verkligen på sol. Jag måste bli brun nu!

Vissa minnen glömmer man aldrig.

Kram och godnatt.

Av Camilla - 2 juli 2014 10:33

Äntligen är solen tillbaka, och det är riktigt varmt i solen.
Hoppas bara den stannar kvar nu lagom till min semester.

Det är dags att bli lite brun nu lagom till bröllopet så att jag slipper se jätte blek ut i klänningen :)

Nu har jag den där känslan igen <3

Av Camilla - 2 juli 2014 07:19

Vaknade och trodde att jag ställt klockan fel, men tyvärr.
Sista dagarna har det känts som att jag knappt sovit när klockan ringer på morgonen.

Idag blir det lunch med min bästis om jag får bestämma!:)
Men först lite jobb i hemtjänsten.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards