Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Camilla - 16 juli 2014 20:56

Vissa saker som man tänker på vill eller orkar man inte skriva pga vissa saker.

Ibland förstår jag inte varför det är så svårt att prata om vissa saker?
Eller väljer man att ignorera det man hör eller säger?

Hur länge ska man behöva vänta på saker?
Tänk om det fanns svar på alla mina tankar jag har..

Tre brukar va mitt nummer, men nu vet jag inte längre.
Det kanske bara är något jag fått för mig.

Bäst jag somnar nu så jag kan sluta fundera.

Jag har iaf haft en bra dag.
Hoppas vi kan åka till stranden imorgon.

Godnatt.

Av Camilla - 16 juli 2014 07:53

Godmorgon, känner mig lika trött idag.
Min energi har nog också gått på semester? Kan den det?:)

Nu väntar vi bara på att Alfons ska vakna och karln komma hem innan det blir frukost.

Så vad gör man idag då?
Jag vill ha tillbaka den riktiga sommaren nu, saknar att åka till stranden.

Ovido - Quiz & Flashcards