Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Camilla - 9 juli 2014 21:29

Idag började vi dagen med sovmorgon till kl 7?! Hur ofta händer det?:)

Sen åt vi god frukost på baksidan, och alla pratade och hade trevligt endå ska idiot grannen gnälla?! Kl va endå nästan 8 när vi åt.. Fan vad less jag blir på sånt! Griniga jävla idiot jag skiter i ifall du varit uppe sent?!
Flytta ut i skogen och håll käften. (Ja jag är riktigt less på den människan som gnäller på alla) och hon kan inte vara speciellt gammal, stackars människa som inte kan bry sig om hur hon själv är!

Sen packade vi och åkte ner till nicksta, där träffade vi vänner och hade det skönt.
Va dock kallare i vattnet där.

Kom hem kl 15.30, drack kaffe och tog det bara lugnt inne.
Har man varit ute i solen så mycket så får man vila inne också :)

Efter middagen serverade jag banan och hallon milkshake, mums så gott det va.
Sen har vi duschat av oss allt salt och sett på tv.

Nu är det dax att sova! Jag är svin trött.
Kram och sov gott.

Jag älskar er så mycket <3

Ovido - Quiz & Flashcards