Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Camilla - 20 juli 2014 21:17

Nu ligger kag i soffan igen.
Jag har så ont i hela kroppen, är det träningsvärk eller kommer jag bli sjuk?:(
Ibland är det svårt att veta.

Blev en äcklig svullarkväll för mig. Har varit sugen hela eftermiddagen och efter att barnen somnat har jag vräkt i mig allt skit jag hittat ;)
Men så kan det va ibland haha.

Idag sov vi enda till kl 7.32? Skönt va det iaf, jag somnade inte förrän kl 00 inatt..
Efter frukosten packade vi ihop och åkte till stranden, eftersom alla säten är i bilen nu så åkte mamma med.
Vi badade, lekte och njöt av solen till kl 14, då vi fick lov att åka hem.

Hela eftermiddagen och kvällen har jag och barnen tagit det lugnt. Vi har duschat av oss saltet och tittat på bompa.

Sov gott och dröm sött.

Ovido - Quiz & Flashcards