Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 19 juli 2014

Av Camilla - 19 juli 2014 20:48

Godkväll.
Idag har vi eller snarare jag hunnit med mycket.
Fikade hos mamma på fm, sen en sväng till gymmet, hem och åt lunch.
Efter lunch åkte vi och storhandlade, och eftersom barnen fick glass unnade jag mig en stor islatte ;)

Kevin handlade dricka själv idag, han är verkligen en hjälpsam och omtänksam pojke <3

När vi kom hem fixade vi lite och grillade.
Idag blev det kycklingfilé, rösti, sallad och olika såser. Riktigt gott va det.

Eftersom vi köpte nya simglasögon till barnen så ville dom åka och bada, så vi tog med oss badkläder och åkte till Årsta efter middagen.
Vi tog med barnens kompis, så vi fick först hämta det sjunde sätet och montera in det igen :)

Nu ska jag dricka min "drink" och ta det lugnt innan det är dax att sova.

Av Camilla - 19 juli 2014 08:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards