Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Camilla - 25 juli 2014 18:27

Jag orkade vara lat hela förmiddagen, efter lunch tog jag dom tre barnen som va hemma och åkte till stranden.
Haha det här med att försöka ha en lugn dag funkar aldrig för mig.

Men det va skönt att få bada.

Idag blev det kebabrulle till middag, jag orkade inte laga mat och va hungrig då jag kom på att jag knappt ätit idag.
Men gott va det.

Nu sitter jag i soffan och försöker ladda om, orkar jag åka till gymmet?
Det som är så skönt är att efter gymmet få åka hem, ta en iskall dusch och äta.

Ja gymmet får det bli, ett lättare pass iaf :)
Ha en bra fredags kväll.

Av Camilla - 25 juli 2014 11:03

Jag har fortfarande inte gått ut idag, jag orkar inte helt enkelt.
Men jag får väl lov att göra det sen iaf.

Lilleman sover i sin säng på bra länge, han har ju fått sova middag i vagnen varje dag.
Dom två stora roar sig själva och jag ligger bara i soffan och latar mig.
Har nyss orkat göra lite kaffe, så jag kanske piggnar till snart.

Karln är iväg med Alfons och shoppar.

Ibland har man Lixom inte ork till massa saker, och så får det vara.

Någon som har bra middagsförslag?
Enkelt men gott :)

Av Camilla - 25 juli 2014 07:54

Godmorgon, eller godnatt?:)
Igår kväll kunde jag inte somna för jag låg och tänkte och va orolig över saker.
Somnade efter kl 12, och vaknade upp kl 3 och hade samma problem då..

Men nu är alla barn vakna och då kan man inte sova :)

Känner mig fortfarande inte helt ok, och idag har jag så sjukt ont i magen. Hoppas det går över snart.

Får se vad dagen bjuder på? Jag tänker inte åka till stranden hela dagen idag med, jag orkar helt enkelt inte OCH nu har giftalgerna kommit till vårat badställe :/
Det va därför två tanter va där och filmade igår haha.

Haha alltså typ alla bilder man tar från stranden på sig själv ser man inte så fin ut i ansiktet.. Tur att man inte ser sig själv i ansiktet på stranden ;)
Men efter många dagar på stranden blir man iaf brun.
Och då ser man fräsch ut ;)

Varför har ni blogg?
Jag har min för att få skriva av mig om livet helt enkelt, både bra och dåliga saker.
En del verkar ha sin blogg för att verka bättre än alla andra på allt?
Jag gillar att läsa bloggar där folk faktiskt vågar erkänna hur livet är när det är både bra och dåligt, sanningen helt enkelt.:)
För så är livet, upp och ner, underbart och ibland kaos.

Nu ska jag servera mina hjärtan frukost.
Tre sitter i soffan i vardagsrummet med mig och en sitter på sitt rum och tittar på tv då han bråkade för mycket.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards