Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 17 juli 2014

Av Camilla - 17 juli 2014 21:38

Nu har jag läst klart min skvallertidning och ska bara hänga tvätten, sen tänker jag sova.

Det va bara Alfons som faktiskt sov hela natten som va, så jag tänker passa på att sova i tid idag.

Jag förstår inte varför vissa människor har svårt att va glada när andra är glada, eller något går bra?
Utan då ska dom försöka förstöra det glada humöret man har..?

Jag längtar till imorgon.
Godnatt.

Av Camilla - 17 juli 2014 14:46

Ja ok jag hade helt fel om vädret :)
Vi kom nyss hem från stranden och har varit där sen halv 10.
Såååå skönt att äntligen få va där igen.

Nu ska jag dricka lite kaffe och sen kanske vi går till affären och köper glass :)

Av Camilla - 17 juli 2014 07:14

Godmorgon.
Blev en tidigare morgon idag, säkert för att jag pratade glatt om att vi haft sovmorgon till kl 7 nästan hela semestern ;)

Trodde faktiskt att det skulle bli stranden idag, men nu ser det inte lika lockande ut :/

Idag hoppas jag på en bättre dag med mindre drama.
Ibland är mammalivet bra tufft, och framförallt om ALLA sätter igång samtidigt eller efter varandra.
Små barn är lätt som en plätt om man jämför med dom över 5 år ;)

Ovido - Quiz & Flashcards