Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Camilla - 6 juli 2014 18:57

Jaha nu har jag rast och enda sen jag började kl 15 har jag tänkt på godis.
Försökte bota sötsuget med en kopp te med mycket socker, men efter 3 klunkar har jag hällt ut det för det va inte alls gott :/

Så jag måste nog cykla förbi affären nu, ibland måste man Lixom få svulla riktigt ordentligt! Framförallt en gång i månaden haha.

Så kul att se gravid ut när det är dags Lixom.
Min underbara lilla alfons sa så snäll idag "men mamma vilken stor mage du har, ska du föda en till bebis".. Det kändes ju så kul att höra haha.
Nejdå mamma ser bara gravid ut för att jag INTE har en bebis i magen :):)

Jävla mensmage, sötsug och kort stubin! Och alla jävla finnar man får också.
Försvinn!;)

Nej nu ska jag fortsätta att jobba i 3 timmar, sen ska jag ha semester <3

Kram

Av Camilla - 6 juli 2014 11:19

Idag känner jag inte igen mig själv? Jag har valt att sitta inne och dricka mitt kaffe, jag som älskar att sitta i solen.

Idag har vi bara tagit det lugnt, alla verkar trötta.
Tog oss en promenad till Konsum bara.

Snart är det dags för lunch.

Att vänta på saker är inte min grej.

:(

Av Camilla - 6 juli 2014 08:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Zzz

Av Camilla - 6 juli 2014 06:41

Godmorgon eller?
Lilleman vaknade redan kl 5 och busade, och idag är jag trött.
Det här med att jobba till kl 22 är INTE min grej, jag klarar inte det..

Nu sitter jag här med mina pojkar och försöker få i mig mitt kaffe, det går trögt idag.

Snart har jag också semester, jag längtar.

Nu vet jag varför jag backar undan lite ibland, vissa saker märker man av utan att det inte ska verka så.

Ha en bra söndag? :)

Ovido - Quiz & Flashcards