Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 27 juli 2014

Av Camilla - 27 juli 2014 21:24

Helt otroligt, alla barn somnade inom loppet av 10 min och inte det minsta tjafs, helt underbart!:)

Själv har jag betalat räkningar och spanat runt efter lite bus på nätet haha.

Nu kom min magvärk tillbaka så nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng!
Kram

Av Camilla - 27 juli 2014 19:40

Nu är alla barn lagda, hoppas dom somnar utan massa bråk :)

Jag ska kolla lite på räkningarna innan jag ska läsa min skvallertidning.
Men först måste jag nog ta mig ännu en iskall dusch.

Dagen har varit lugn, blev ett ben/rump pass på gymmet med Jonna, sen har vi tvättat och tankat bilen på eftermiddagen.

Nu skulle jag vilja ha ett glas cola, men tyvärr har jag ingen hemma och min Karl är iväg..
Får väl nöja mig med ett glas iskallt vatten :)

Dagens outfit hemma, men endå så varm..
Hoppas på bättre luft imorgon.

Godnatt

Av Camilla - 27 juli 2014 07:03

Idag är jag trött, hoppas kaffet hjälper lite iaf.
Halv 12 vaknade jag av att någon sprang här hemma, och det va Kevin som sprang till toan och sen vägrade han sova i sin säng.. Så vi la oss på soffan, lagom tills jag somnat skrek alfons efter mig så det va bara att gå dit, kissnödig och sen vägrade han sova i sin säng.

Så vi la oss i min säng, men han har drömt massa och skrikit i sömnen så jag knappt kunnat sova.
Inatt hoppas jag att inget barn sover i min säng!

Kl 6.15 vaknade Alvin och direkt efter kom både Kevin och Alfons.
Alfons är på sitt bästa humör redan, jippi ;)
Men snart blir det frukost och sen gymmet.

Hoppas ni får en bra dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards