Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 10 juli 2014

:)

Av Camilla - 10 juli 2014 20:02

Nu ska jag snart lägga mig i ett bad med min Karl.
Alla pojkar har somnat, så jag väntar bara på att Nicole ska somna innan jag lägger mig där.

Är fortfarande proppmätt efter middagen.
Grillat kött, god sallad, såser, färskpotatis och potatis i ugn.

Nicole och Kevin ville cykla så vi tog en cykel/joggingtur efter maten.
Trodde inte att jag skulle orka jogga i värmen, men det va riktigt skönt idag.

Tror jag ska göra milkshake sen, är så sugen.

<3

Av Camilla - 10 juli 2014 16:06

Nu är det kaffe paus inne!:)

Idag har vi varit på shoppingtur, lite nytt till alla.
Efter lunch kom mamma och passade barnen så vi kunde träna <3
Egentid bara vi två, jag älskar dig!

Ni är så fina och va så snälla idag <3

Snart är det dax för grillning! Det ska bli så gott :)

Är det sol och varmt imorgon så blir det stranden igen, för nu har vi vilat våra kroppar :)

Av Camilla - 10 juli 2014 08:26

Idag blir det en paus från solen. Vi har lite andra ärenden vi ska göra idag:)
Bland annat shoppa!!:):)
Fast det har jag inte sagt till barnen eller min man, utan det får dom märka.

Nu är det dax att klä på sig efter en god frukost.

Ha en mysig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards