Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 4 juli 2014

Hmm

Av Camilla - 4 juli 2014 22:15

Nu är det dags att sova.
Alla muskler värker och huden hettar ;)
Nu har jag lite att fundera på.

Hoppas värmen stannar kvar.
Godnatt

Av Camilla - 4 juli 2014 16:13

Jobbpasset är slut, och jag har tagit plats i solstolen med en kopp kaffe.
Pojkarna badar i poolen och Nicole har sin kompis här.

Vilken bra start på barnens sommarlov.
Sol och värme <3

Ikväll blir det fredagsmys! Sen om det bara är till mig återstår att se ;)

Av Camilla - 4 juli 2014 06:01

Vaknar och ser solen, och det får mig att tänka på vissa bra saker.

Alla barn sover så jag sitter i lugn och ro med mitt kaffe.
Det känns i ansiktet att jag solade igår, men vad skönt det va (förutom) allt svett såklart haha, avslappnande och bra musik i hela 20 min.

Idag har jag sån träningsvärk i exakt hela kroppen, känns nästan som att jag är sjuk.
Ska det va såhär?:)
Träningsvärk resten av livet?

Nu vakna jag av mina två små älsklingar.
Ha en bra fredag.

Ovido - Quiz & Flashcards