Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Camilla - 15 juli 2014 20:05

Nu är jag så trött.
Alla barn har sovit en bra stund, så nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga den innan jag ska sova.

Halv 9 gick vi hemifrån för att åka till Grönan.
Vi kom hem 18.20 och alla har varit så duktiga på att gå hela dagen.

Vi lär ju ha träningsvärk efter alla promenader idag haha.
Jag förstår inte hur Alfons orkat gå så mycket som han faktiskt gjort, vi åkte ju in kommunalt.

Jag åkte lilla fritt fall med barnen, jisses vad läskig den va och barnen bara skrattade åt mig haha, det va nog fler som gjorde ;)
Det va många år sen jag va på Grönan och faktiskt åkte karuseller.
Men idag va mamma med och hjälpte till med Alvin och Alfons.

Är så glad att hon vill umgås med oss och ställer upp så mycket <3

När vi alla skulle åka kärlekstunneln så skrek Alvin hela tiden, han gillade inte mörkret :(
Men åka hästen gillade han.

Alfons gillade Nyckelpigan mest och Nicole och Kevin hade bara åkt Vilda musen och Kvasten om det gått.
Men är man många i olika åldrar får man åka lite som alla kan ibland.
Men dom va glada endå :)

Nu ska jag umgås med min man som tog en pn.

Kram och godnatt :)

Ovido - Quiz & Flashcards