Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 5 juli 2014

Av Camilla - 5 juli 2014 22:29

Ibland förstår jag inte hur ju orkar göra så mycket som jag gör väldigt ofta.

Efter lite frukost blev det gymmet med Jonna, hem gjorde iordning strand lunch och plocka ihop, tog med mig barnen till stranden, där vi njöt i 3 timmar <3

Det va riktigt skönt i vattnet också, säkert 19 grader.

Flera på stranden undrade hur jag orkade åka dit själv med 4 barn?
Jo alltså jag har ju själv valt att skaffa 4 stycken, och det kan va minst lika jobbigt med bara 1 barn..
Det va inga problem alls idag, dom har skött sig och lyssnat jätte bra <3

När vi kom hem hängde jag upp allt och röjde undan lite, fick i mig lite mellis innan jag cyklade till jobbet.
Och idag har jag verkligen fått jobba för pengarna, precis som igår.
Jag är så slut nu både psykiskt och fysiskt och tänker sova.

Varför kan man inte låta bli att tänka på vissa saker?

Snart har jag också semester!:)

Av Camilla - 5 juli 2014 06:46

Blev inte väckt förrän kl 6 idag, skönt :)
Ser på barntv och dricker mitt kaffe.
Ska snart ta mig lite att äta, så jag orkar med ett gympass med Jonna kl 8.

Sen får vi se vad vi hittar på innan jag ska jobba.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards