Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Camilla - 26 juli 2014 19:45

Nu är barnen lagda och jag är också trött, så det ska bli skönt att få ta det lugnt en stund när alla barn somnat.

Alla måsten är gjorda, som disk, städ och tvätt så sen ska jag bara slappa i soffan :)

Imorse va jag och barnen på stranden redan kl 9, helt underbart att få ha stranden själva i några timmar.

Sen fick vi sällskap av mannen och Ludde.
Dom lekte på bra i vattnet haha.
Tur att fler vågar leka och busa i vattnet än bara min man.
Jag tycker många är så stela och många verkar inte ens bry sig om sina barn tyvärr.
Det slutar alltid med att Rickard har många extra barn runt sig.

Dom hade också med sig mat till oss, donken blev det och ingen klagade.
Och jag fick mitt kaffe också, tack :)

Halv 3 hade vi vuxna och lilla Alvin fått nog, så vi åkte och köpte jordgubbar och blåbär.
Jag bjöd hela familjen på jordgubbsdrink när vi kom hem.

Sen har vi duschat, grillat hamburgare och mumsat chips ;)
Ännu en underbar semesterdag med familjen <3

Sov gott.

Av Camilla - 26 juli 2014 07:57

Godmorgon, känner mig lite piggare idag.
Nu är det dags för frukost.

Idag känner jag mig redan irriterad, men hoppas det släpper snart :)
Ska iaf snart gå ut i solen, om bara alla barn lyssnar på mig.

Försöka leka nyttig kan jag väl?;)

Ovido - Quiz & Flashcards