Jag och mina 5 hjärtan.

Direktlänk till inlägg 29 november 2015

Ibland är det så svårt.

Av Camilla - 29 november 2015 20:53


Ibland är det verkligen svårt att komma på rubriker, eller är jag ensam om att tycka det?

Barnen sover och jag har nyss sett på "solsidan" och skrattat ;)

Den här helgen har bjudit på mycket skratt.
Igår kväll tittade jag och svärmor på "americans funniest" vi har rätt lik humor och skrattade så tårtorna sprutade.
Det är inte ofta jag får mina gamla skrattanfall som jag fick när jag va yngre, ni som känner mig vet vad jag pratar om ;)

Idag va det full rulle på morgonen, en del att fixa innan kalaset började kl 11. Det fick bli den tiden för att vi skulle få till ett kalas, det är så mycket varje helg.
Men vad gör man inte.

Jag är nästan helt säker på att alla barnen hade det trevligt och kul på kalaset.
Dom fick lite lunch, paket öppning, lite lekar och dansstopp.
Alla dansade och skrattade mycket, huvudsaken är att alla barn har kul vilket dom hade.
Tack gör presenterna och Alfons kompisar som gjorde hans kalas toppen :)

Efter kalaset tog vi det lugnt en stund, sen åkte Rickard och Kevin på träning.
Jag och mina 3 yngsta barn tog ett bad, sen målade dom sina träfigurer dom fick av mamma.

Jag har hunnit julpynta lite också, resten gör jag imorgon.

Har ni haft en bra helg?

Jag märkte också att min lilla tjej fått sin första tand nu på kvällen <3
Imorse kände man den inte :)
Och hon är nog den som varit tidigast med tänder om jag inte minns fel, jag får kolla upp det :)

Mina fina prinsessor <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52

Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07

Dags att testa en ny portal. Följ mig på nouw. "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492" ...

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa. Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra. Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:( Eller vaknar gör hon...

Av Camilla - 20 januari 2016 20:11

Kväll igen och dom äldsta barnen har lagt sig. Själv är jag helt slut, och känner av mina bihålor igen. Men det är väl dags för lite förkylningar nu igen, jag har laddat upp med nässpray och koksalt. Idag kände jag att det va min tur att få gö...

Av Camilla - 20 januari 2016 11:57

Dags att sätta upp lite mål. Jag behöver ha något att se fram emot, och jag har funderat hela morgonen. Ibland måste man helt enkelt tänka på sig själv, vilket jag är väldigt dålig på. Tyvärr finns det inte många att dela sina tankar med, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards