Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 1 december 2015

Av Camilla - 1 december 2015 21:21


Godkväll, hela familjen sover så jag borde göra detsamma.
Men snart så, jag måste bara göra klart "mitt".

Jag älskar verkligen att va hemma och ta hand om mina barn, man och fixa och dona.
Renovering och sånt är jag sämst på, men att baka är jag bättre på :)

Efter lunch slängde jag ihop en pepparkaksdeg som ska ligga till imorgon då vi ska baka peppisar.

Jag har också gjort egen granola.
Det skulle jag kunna leva på, yoghurt och müsli eller som det jag gjorde granola, mums så gott!

När jag endå va igång bakade jag rosa fudge av skumtomtar :)
Väldigt sött men gott!
Barnen kommer älska det.

Min fina tjej i sitt spänne <3

Sov gott.

Av Camilla - 1 december 2015 10:34


Nu är vi hemma igen.

Imorse när jag vaknade och tittade på klockan fick jag en chock, jag hade försovit mig 1 timme!!
Jag som brukar vakna direkt, men klockan visade 6.45 så jag fick bråttom upp för att väcka alla.

Jag tänkte att det vore en mysig idé att äta frukost i soffan och se på julkalendern.. Men det får nog bli i köket resten av året ;)

Vad tyckte ni om julkalendern?
Jag förstår inte riktigt vad den går ut på och fastnade inte alls för den, men det kan ju ändras.

Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards