Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 4 december 2015

Av Camilla - 4 december 2015 22:11


Nu sover alla mina barn, och jag har nyss lagt mig i min nybäddade säng.
Jag borde sova jag med, men jag ligger som vanligt och tänker.

Cornelia har fått en jätte jobbig hosta också, så jag kommer oroa mig över den :/

När Cornelia och Alvin hade somnat så målade jag lite i köket innan det va dax för idol med min stora prinsessa :)

Fredagsmys med endast 3 av mina barn, ni förstår hur lugnt det va? Och jag är inte van att ha det så lugnt.
Men jag saknade resten av familjen <3

Jag hatar faktiskt att va utan någon/några i familjen, det är så fruktansvärt jobbigt :/
Men jag försöker "jobba" på att släppa taget lite.
Och det är tur att det inte händer ofta, för det skulle jag inte klara av.

Jag ska verkligen försöka sova bra inatt utan att tänka så mycket, sen hoppas jag att alla mina barn får sova gott.

Det är inte ofta jag och min man sover ifrån varandra heller. Det positiva är att få sakna varandra, för jag saknar honom jätte mycket!

Vem tror ni vinner idol förresten?
Båda är riktigt bra, dom två bästa gick till final iallafall.
Jag vet många som fastnade för Simon, men det gjorde aldrig jag.. Han va bra men inte mer än så.

Jag lär ju kunna läsa vem som vann när jag vaknar imorgon :)

Sov gott mina vänner och läsare.

Av Camilla - 4 december 2015 10:16


Idag är en sån där fredag när jag önskar att hela familjen va hemma.
Det blåser hemskt och regnet öser ner, jag tycker det är lite otäckt att alla i familjen inte är samlade då.

Jag får nog helt enkelt gå och hämta mina skolbarn sen när skolan slutar, dom tycker inte heller om blåsten.

När Cornelia somnat så är tanken att jag ska fortsätta att måla, men just nu önskar jag att jag inte ens hade börjat haha.
Men det är ju rätt kul, bara man har tid till det. Och jag är expert på att stressa, för jag vet att Cornelia inte sover så länge och för att dom andra är hemma till kl 14. Jag vill helst att det ska ha torkat lite ;)

Cornelia är mer vild än tam nu, hon ställer sig mot allt, drar ner det hon kommer åt, släpper händerna når hon står och kryper runt :)
Min busiga lilla tjej <3
Jag har märkt att mina äldsta barn tycker det blir mer och mer roligt med henne nu när hon blivit lite större :)


Ha en mysig fredag :)

Ovido - Quiz & Flashcards