Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 26 december 2015

Av Camilla - 26 december 2015 09:28


Alla barn är mätta, det är väldigt lugnt här hemma och jag börjar bli rastlös. Men snart ska vi iväg, det är ju trots allt jullov och barnen ska få göra lite som dom vill.

Jag har hunnit bada och städa lite nu medans Cornelia sover, skönt att ha det gjort.

Just nu är jag mer sugen än vanligt, så snart är det nog dax.

Måste nog inviga mina nya skor idag ;)

Vad har ni för planer idag?

Jag börjar förstå mer och mer hur en nära person haft det under sin uppväxt :/
Hur kan man bara bry sig om några av sina barn?! Hemskt och helt fel enligt mig.

Alla barn betyder väl lika mycket för en? Varför skaffar man annars flera barn?

Jag älskar er alla så mycket <3
Och ikväll ska vi mysa ordentligt bara vi!

Ovido - Quiz & Flashcards