Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 19 december 2015

Av Camilla - 19 december 2015 07:15


Igår va det äntligen dax för Alfons 5 årskontroll, som han längtat efter den där sprutan man får.
Haha han har alltid varit så, när han såg Kevin lämna blodprov ville han också ta det.

Men igår kom vi äntligen iväg efter 1 veckas sjukdom.

Tyvärr tycker jag att den tanten på BVC är lite små tjurig och hon känner inte ens igen mig fast jag träffat henne nästan alla gånger med Cornelia.

Han va superduktig.

108cm
16,8 kg

Inte ett ljud från sprutan och både Nicole och Kevin skulle va med och titta när han fick den <3

Hela morgonen och eftermiddagen va han så spänd inför sitt BVC besök.
Fina fina Alfons vad jag älskar dig!

Av Camilla - 19 december 2015 07:06


Helg och sovmorgon som tänkt?;)
Nej när man väl kan sova då är det bara att gå upp tidigt.

Jag fick en plan när jag låg i sängen imorse, men jag vet inte om jag orkar åka iväg för det.
Eller kanske ska vi åka skridskor idag?

Ikväll ska jag försöka slå in lite flera klappar, fina paket är inget jag är bra på.
Men att slippa stress slå in paketen kan va skönt.

Såg att "katten Gustav" är på tv, så nu blir det lite film och kaffe.

Hoppas ni sovit gott, det har tyvärr inte jag men jag ska försöka hålla orken och tålamodet uppe endå :)

Ovido - Quiz & Flashcards