Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 12 december 2015

Av Camilla - 12 december 2015 13:10


Nu tar jag en liten paus, tapetseringen är igång.
Är det svårt att få bort alla bubblor som blir under/på tapeten?!

Jag måste lära mig bli bättre på det här med att måla och tapetsera, bättre sent än aldrig?:)
Som tur är får jag hjälp den här gången.

Imorse när Kevin hade träning va jag i en lekpark med dom andra, tänk vad glada barnen blir för att få va i en annan lekpark.

Kaffet fick jag dricka i lekparken, men vad gör man inte som mamma.

Det va väldigt kallt men friskt och skönt med ordentliga kläder på.

Cornelia fick också va med och krypa, men det slutade med att hon mest la sig och försökte äta upp all sand ;)
Vi träffade också på faster Issa som rastade sina hundar.

Nu är Alfons på träning, Nicole gick hem till min mamma, Cornelia sover och Kevin och Alvin ser på film.

Det gäller att passa på att ta det lugnt mellan varven, även fast det är svårt.

Vad gör ni?

Tack för kommentarer, även fast de flesta kommer på Fb :)

Av Camilla - 12 december 2015 05:46


Vaken med kunna Cornelia, men jisses vad trött jag är.

Inatt vaknade jag av något konstigt ljud och försökte titta på vad Inka gjorde ( jag trodde det va hon).
Men hon skuttade så konstigt.. När jag tittade närmre så va det ju Blaid, våran kanin.
Men HUR har han kunnat rymma?!
Vi har som ett lås på buren, han borde inte kunna få upp det.

Så inatt kl 2 va jag på kaninjakt, för ni ska inte tro att han snällt kom till mig. Han tyckte det va kul och sprang under min säng och busade Zzz.

Det konstiga va att någon stängt till dörren till duschrummet där han bor, för det borde inte en kanin kunna.

Haha jag kan inte låta bli att skratta lite åt mina konstiga äventyr på natten.
Annars har jag fått sova ok, Cornelia har bökat lite men dom andra har sovit.

Nu ska jag gå upp och sätta på en stor kopp kaffe, jag känner mig rätt slut.

Ovido - Quiz & Flashcards