Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 5 december 2015

Av Camilla - 5 december 2015 20:53


Nu är barnen lagda efter lite mys framför tvn.
Själv har jag tagit ett glas Cola och bara njuter av lugnet.
Min arm gör mer ont nu, hoppas det har släppt till imorgon.

Vi bakade lite peppisar idag, och goda blev dom!

Lite tomt i köket, men nu har jag fått upp gardinerna igen.
Hoppas det ser bra ut imorgon så jag snart kan lägga det här projektet åt sidan.

Det blev tidig middag då vi skulle va i Tyresö 17.30 för att titta på Nicoles dansuppvisning :)
Tänk att man kan känna sig så lycklig när man ser sina barn uppträda framför så många människor.
Min fina duktiga tjej <3
Som jag älskar dig!

Ha en mysig kväll.

Bye.

Av Camilla - 5 december 2015 10:50


God förmiddag :)
Nu äntligen ska jag sätta mig ner en stund med en kopp kaffe.

Jag kunde sova helt ok inatt och snart är ju hela familjen samlad igen <3

Imorse åt vi frukost i vanlig ordning, sen gick vi ner i källaren med 3 kassar och letade efter nicoles tomteklänning. För tydligen måste alla va tomtar i klassen när dom har lucia firande. Men självklart va den för liten, så jag måste helt enkelt köpa nya kläder.

3 älsklingar <3

När det va dax för Cornelia att sova passade jag på att måla i köket. Jag tror det räcker med 2 lager :)
Det blir iallafall fint med vitt!
Sen är bara problemet med golvet kvar, för sånt kan INTE jag.

Jag har så ont i min höger arm nu, så den måste få vila lite.
Och förhoppningsvis är det bara lite kvar att måla i köket.
Men det kan eller hinner jag nog inte idag.

Har ni några planer idag?

Jag tog fram pepparkaksdegen, så det ska vi nog baka efter lunch :)
Sen är det dansuppvisning på schemat.

Kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards