Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 9 december 2015

Av Camilla - 9 december 2015 20:57


Iup samtalet gick toppen, vilken fin kille vi har.
Alfons är en sån snäll, hjälpsam, artig, glad och empatisk kille.
Han är min lilla "happyfeet" brukar jag säga :)
Han hoppar runt eller skuttar runt mest hela tiden när han är glad, vilket han för det mesta är.

Han är snäll mot alla, hjälper dom som inte kan utan att någon ber om hjälp, har fantasi, ser om någon mår dålig.
Ja allt det här vet jag redan.

Jag är så glad att jag har dig <3

Visst känns det alltid extra bra som mamma när man får höra så mycket positivt om sitt/sina barn?

Mina barn är allt, jag älskar er så otroligt mycket <3

Av Camilla - 9 december 2015 20:35


Den här gången fick jag vara testpilot åt Naked Juice Blue Machine.

Den va verkligen super god och len som Nicole sa, för självklart skulle 4 av barnen också smaka ;)
10/10 poäng och alla ville ha mer.

Så till nästa utflykt i skolan vill barnen ha den.

Jag måste testa att köpa dom andra smakerna, jag tror det fanns två till.
Men väldigt god, mycket smak och utan massa bitar.

Så ni som gillar smoothie testa den.

#smartson #nakedsweden

Av Camilla - 9 december 2015 13:51


En snabb uppdatering i bloggen nu då, innan det är dax för iup med mellan sonen :)

Jag har varit runt och letat "tomtekläder" till Nicole nu. Jag tycker det är jätte dåligt att skolan ska bestämma vad barnen ska va utklädda till.
Visst det finns alternativ med olika färger på leggings/tröja. Men många väljer att köpa och då vill självklart Nicole också ha det.
Men jag har alltså inte hittat någon tomteklänning i hennes storlek någonstans?! Är det någon som vet vart det finns en röd tomteklänning i storlek 134/140?
Den ska hon ha imorgon.. Det här är ett stressmoment för mig :/

Och i helgen är det dax att tapetsera, så nu måste tapeter, lim och spackel handlas.
Hoppas alla får må bra så att jag kommer iväg.

Min mage är så känslig så när det blir mycket stress får jag så ont och hela magen sväller upp :/ kan säga att jag ser ut att va i 4e månaden just nu :/

Dax att röra sig till dagis(förskola är svårt att få in i mitt huvud).

Bye

Ovido - Quiz & Flashcards