Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 24 december 2015

Av Camilla - 24 december 2015 21:08

Bilderna från förra inlägget kom visst lite som dom ville :)

Men här kommer lite bilder från idag <3

Nu blir det lite film.

Jag och mina prinsessor <3

Ta hand om varandra.
Godnatt

Av Camilla - 24 december 2015 19:34


God jul mina vänner, här har vi nöjda barn efter en mysig och lyckad jul.

Vi började morgonen med frukost och lite klapp öppning, 1 var fick dom öppna :)
Sen gick vi ner till centrum för att handla lite och tända ljus på graven <3
3 styckna för våra saknade.

När vi kom hem tog vi det lugnt en stund innan vi dukade fram julbord, självklart va mina mamma med <3

När vi va mätta och hade plockat undan va det äntligen dags.

Cornelia har en favorit, sin mormor <3

Vi fick alla fina klappar, på bilden syns en jätte fin mugg som min mamma fick.
Jätte bra köp och där lär jag beställa mer.
En bild på barnen och på andra sidan står det "vi älskar dig mormor".
Ska nog beställa en sån till mig själv med :)

Hela eftermiddagen har det lekts med alla nya saker och byggts massa lego.

Vi hann också gå och kasta alla kartonger och papper.

Mina fina <3

Jag tycker det är konstigt att man frågar ifall man får fira jul här med oss, men samma tid man ska komma skickas ett sms.
Och på så sätt älskar man sina barnbarn?! Nja jag har svårt för att förstå det.
Barnen sa inte så mycket förutom Nicole som faktiskt gjort en sak, tråkigt för mina barn.
Kärlek visar man, att skriva saker på Fb räknas inte för barnen.

Jag och mina fina tjejer <3

Hoppas ni haft en mysig dag, det har vi.

Nu blir det soffmys.

Kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards