Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 6 december 2015

Av Camilla - 6 december 2015 21:38


Jag eller Cornelia har fått äran att va testpilot åt Smartson.

Dom här två fick hon testa.

Hon tyckte om båda, och åt upp dom utan problem.
Annars har jag bara hittat en sån klämpåse som hon faktiskt gillar.

Den med broccoli i smakade mest broccoli, men hon tyckte om den.
Den andra smakade mest mango, men va väldigt god.

Jag tyckte båda hade bra smak och bra konsistens.
Positivt också att det är både frukt och grönt i.

Ni som har små barn från 6 månader, testa dom om ni gillar klämpåsar.
Perfekt mellis tycker jag om man är iväg.

Av Camilla - 6 december 2015 19:24


Så va den här dagen också snart slut,
4/5 barn sover och jag sitter på golvet?!
Det är rätt skönt faktiskt, kanske orkar jag med lite träning?

Det är kanske inte det bästa nu när jag har ont i bihålorna igen, men det känns som att jag aldrig blir av förkylningen helt.

På eftermiddagen va det julbak hos familjen rantanen.
Barnen va super duktiga på att baka både pepparkakor och lussekatter.

Alla bakade utom pappan i familjen rantanen, han va mest trött.
Men vi hade en väldigt trevlig eftermiddag :)

Alla barn va trötta och hungriga när vi åkte därifrån, så det fick bli pizza idag. För det finns väl något som heter pizza söndag?

Hoppas att ni har haft en bra helg.


Av Camilla - 6 december 2015 10:17


Här är det lugnt, barnen pärlar och jag har precis målat resten i köket.

Vet ni? Jag börjar faktiskt tycka att det är rätt kul att måla ;)
För det bli ju så fint, och jag känner mig duktig som klarat av det här projektet och framförallt hunnit med det.

Snygg i mina målarkläder ;)
Haha undrar vad grannarna tyckt om att se mig klättra runt så och målat.

Jag hade en sån konstig dröm inatt, fy säger jag bara.

Nu är det dax för en kopp kaffe!:)

Osminkad, men det är ju söndag=mysdag.

Ovido - Quiz & Flashcards