Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 17 december 2015

Av Camilla - 17 december 2015 17:03


Nu har vi precis beställt från onlinepizza, ingen orkade laga mat och här hemma brukar det/dom barnen som varit sjuka få bestämma mat en dag.

Vill ni gissa vad som beställdes?;)
Kebab såklart.

Vi kom iväg på öppethus på fritids också, alla små tjejer va med Cornelia hela tiden :)

Nicole hade gjort en fin teckning, nobelpris till sin mormor såklart.
Alla barn fick bestämma vem dom ville ge det.

Det finns bara 1 sak som kan göra den här dagen perfekt!

Idag har jag faktiskt orkat ta hand lite om mig själv också, färgat hår och målat naglar. Det kallar jag lyx.
Ikväll hoppas jag kunna locka med min man till badkaret.
Ett glas med dricka och massa prat.

Ha en mysig kväll.

Av Camilla - 17 december 2015 10:04


Imorse kom vi iväg och njöt Av den blöta promenaden vi fick.
Alfons och Alvin hade sina nya kläder, passade bra i det här vädret.

Det är min mamma som stickat mössorna, nu har hon fått i uppdrag att sticka till Nicole och Cornelia i antingen rosa eller lila så dom också kan matcha :)

Nu har jag fått upp hyllorna OCH gardiner.
Min man skrattade lite åt mig igår och sa "du kommer aldrig lyckas sätta upp gardinerna", han hade väldiga problem med att få bort dom nämligen.
Men efter snart 13,5 år tillsammans borde han väl veta att jag är envis?:)

Det va lite tungt, men här är bevisen på att jag klarade det.

Nu ska jag måla naglarna och dricka kaffe innan prinsessan vaknar.

Kram

Av Camilla - 17 december 2015 06:38

Godmorgon :)
Idag känner jag mig faktiskt glad och tillochmed lite pirrig, 1 vecka kvar till jul.
Jag längtar att få fira jul med min familj, och det här året finns ju våran fina Cornelia också <3

Imorse försov jag mig inte iallafall, har faktiskt hunnit få på mig lite maskara så jag inte ser så trött ut.

Nu blir det lite kaffe innan morgonens rutiner drar igång.
Jag har satt en tid att vi senast börjar äta frukost kl 6.45 för att hinna med allt.

Hade velat följa med min man idag för att hålla hans hand, men idag får han klara sig själv <3

Ovido - Quiz & Flashcards