Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 31 december 2015

Av Camilla - 31 december 2015 20:11


Efter en lång promenad med mina flickor imorse och lunch åkte vi iväg en sväng.

ÖB hade raketer så vi behövde inte åka runt :)
En sväng till br blev det visst också.

Just nu är Rickard ute med dom 3 äldsta, jag gick in med dom andra som va jätte trötta och somnade på 2 minuter.

Jag är så mätt efter våran 3 rätters.

Förrätt
vitlöksbröd/skagentoast.

Varmrätt
Oxfilé, sallad, såser,jätte god potatis som vi stekte och sparris.

Efterrätt
Banoffee paj.

Aldrig gjort pajen förut, men den blev väldigt god och väldigt söt!:)
Alltså passade den perfekt för familjen haha.

Min fina prins ;)

Undrar om jag orkar hålla mig vaken till tolvslaget? Annars lär jag ju vakna då ;)

Hoppas ni haft och har en underbar kväll med nära och kära.

Gott nytt år önskar familjen Lindroth <3

Av Camilla - 31 december 2015 07:38


Godmorgon här är det full rulle.
Grabbarna är ute i vardagsrummet och ser en film och jag kryper efter lilla Cornelia som är exakt överallt nu :)
Hon har blivit så modig och ställer sig själv utan att hålla i sig nu <3

Sista veckan har vi bara njutit av lovet, barnen har fått göra lite som dom velat.
Vi har åkt skridskor och jisses vad kul det är, oftast kan ju inte jag åka för att jag måste ha koll på Alvin och Cornelia.

Klart min man skjutsade runt oss ;)

Sen har vi passat på att va ute och leka i snön när den faktiskt fanns.
Barnen har knappt varit inne alls, men idag verkar det regna igen :/

Mina fina som jag älskar er.

Jag sitter och funderar på efterrätt vi ska äta idag, men är fortfarande osäker på vad.
Det ska inte va för avancerat.
Har ni några tips?

Sen måste vi leta efter raketer, förut fanns det utanför Hemköp här i vh men inte längre.
Och jag slipper helst att åka runt hela Haninge för att hitta.

Igår hade jag och min man varit tillsammans i 13,5 år?!!
Jisses nästan halva mitt liv ju ;)

Nu är det dax för frukost.

Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards