Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Camilla - 2 april 2015 20:16

Jag kände mig lite piggare efter att jag kommit hem och fixat mig lite.
Har gjort oordning barnens påskägg och hämtat ut mitt paket från jotex.
Det känns mkt ljusare i badrummet nu med mattan och nya duschdrapperiet :)
Jag blev väldigt nöjd.

På eftermiddagen har barnen ritat påsk kort, för självklart ville dom gå runt och säga glad påsk.
Så efter våran tacosmiddag gick vi ut till några vi känner.

Dom fick en hel del godis <3

Nu tänker jag lägga mig i sängen och försöka få lite mer sömn.
Det är bäst att passa på!

Sov gott.

Av Camilla - 2 april 2015 12:34

På riktigt den här graviditeten är ett mysterium för mig.
Min kropp är inte som den brukar.

Slemproppen gick för 1 v sen och har släppt massor.
Inte bara små delar utan riktigt ordentligt.
Va in på en koll och va då öppen 1 cm och tappen halvmogen.

Idag är jag öppen nästan 3 cm, tappen är mjuk men fortfarande 3cm.
Och jag har knappt haft förvärkar eller så.. Så jag har öppnat mig fast jag inte vetat om det?
Såhär har det aldrig varit förut.

Men det lär dröja ett tag till innan våran lilla bebis är helt redo, huvudet står fortfarande högt upp.
Känns bara så konstigt allt.

12 dagar kvar <3

Nu har jag försökt fixa till mig lite, man känner sig inte fräschare i mjukisar och osminkad.
Nu ska jag fortsätta med mitt innan alla barn är hemma.

Bye.

Av Camilla - 2 april 2015 05:49

Igår somnade jag tidigt och har väl sovit ok om jag jämför med andra nätter :)

Vaknade redan kl 4.50 och då hade jag så ont i ryggen och benen så jag kunde inte ligga kvar längre.

Just nu sitter jag i lugn och ro med mitt kaffe och bara laddar upp inför morgonens bestyr.

Är rätt nyfiken på vad "mötet" talar om idag.
Hoppas också att mina saker jag beställt från jotex kommer idag.

Det enda jag fortfarande letar efter är en vaxduk till bordet. VART kan man köpa det?
Vet att jotex har, men den ljusa färgen jag vill ha kommer först i maj :(
Jag har också åkt runt till olika butiker men hittar inte det någonstans?
Eller letar jag på fel ställen?

Hoppas ni får en mysig torsdag.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards