Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 6 april 2015

Av Camilla - 6 april 2015 18:19

Nu blir det mys med tre av barnen.
Jag har gjort mig en jordgubbsdrink igen, det är ju så gott!:)

Trots en hemsk dag rent kroppsligt så har jag gjort mitt bästa.
Vi har varit ute, grillat och bara tagit det lugnt.
Min bästaste (ja jag skriver så) vän va här och fikade <3
Tänk vad trevligt det är, du får mig alltid på bra humör och stöttar mig när jag mår dåligt.

Nu ska jag bara sitta här med min värmekudde tills barnen ska sova.
Sen lär jag också somna.

Tänk vad du lurar mig min lilla bebis <3
Hoppas jag vet när det är dags på riktigt.

Hoppas ni haft en bra dag.
Godnatt.

Av Camilla - 6 april 2015 07:00

Godmorgon.
Just nu är jag så mör i kroppen efter den tidiga morgonen.
Tredje tidiga morgonen i rad som jag bara vaknar hela tiden.

Hur ska jag orka med en förlossning om det är såhär?:(
Jag känner mig så vek.

Men förmodligen är det inte lång tid kvar <3

Jag och min man på gymmet igår <3

Svärmor sov här inatt så därför kunde vi åka iväg tillsammans.
Hon brukar alltid försöka få iväg oss en stund så vi slipper läggningarna, iofs hann vi lägga alla pojkarna innan.

Idag har vi inga planer alls, skulle va mysigt att gilla.
Men vi får se helt enkelt :)

Nu ska jag dricka kaffe med min lite trötta man.

Hoppas ni sovit gott och sluppit smärta.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards