Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 18 april 2015

Av Camilla - 18 april 2015 21:18

Kors i taket, jag är fortfarande vaken :)
Kan det va kaffet efter middagen tro? Jag tror mer att jag kommit över min gräns och blivit övertrött.

Nu ska jag passa på att svulla lite.
Är fortfarande rätt mätt efter våran grillmiddag.
Idag blev det både kyckling och kött, potatis i ugn och olika såser.
Riktigt gott.
Sen bjöd jag på kaffe och after eight till mina gäster och man :)

Lill prinsessan myser med sin gudmor <3

Vi har också mumsat i oss jordgubbsdrinkar :)

Sov gott.

Av Camilla - 18 april 2015 10:39

Imorse när jag vaknade kände jag mig lite små groggy, blev inte mycket sömn inatt men det hände ju en del igår.

Efter lite kaffe och bompa kom Kevn och Alfons och ropade "varsågoda", frukosten va serverad idag igen <3
Go frulle blev det såklart :)

Sen tog jag en skön dusch och fixade lite hemma, Ludde kom förbi på en kopp kaffe och nu är Rickard iväg med honom.

Vi andra är ute i lekplarken och njuter av solen <3

Senare blir det grill med familjen Rantanen, det ska bli trevligt :)

Underbar gudmor <3

Ta hand om varandra.

Svartsjuka, snåla och griniga människor kan man bara skratta åt ;)

Jag älskar dig min snygga man <3

Bilden togs 2 dagar innan Cornelia föddes.

Av Camilla - 18 april 2015 00:17

Blev nyss väckt av telefon.
Hon måste tyckt jag lät rolig :)

Ett bra samtal, nu ska jag drömma vidare. Imorgon är hela familjen samlad och det blir grillkväll :)
Det ser jag fram emot.

<3

Ovido - Quiz & Flashcards