Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 13 april 2015

Av Camilla - 13 april 2015 18:15

Nu är det kväll igen och vi har satt oss i soffan.
Första eftermiddagen/kvällen jag är själv med alla barn.
Än sålänge har det gått bra, lite stök vid middagen som vanligt ;)
Det är inte lätt att göra alla nöjda och glada jämt.

Men idag lagade jag och Alfons jätte god broccoli och baconpaj, den enda som inte åt va Alvin.
Han är inne i en sån period nu :/

Hoppas min man kommer hem från fotbollsträningen snart.
Den här veckan kommer han va borta en del då det är så mycket med kevins fotboll.
Det är tur att barnen är så hjälpsamma med allt här hemma.

Tänk att jag fortfarande va gravid för en vecka sen, oj vad tiden går fort.

Mina älskade barn <3

Av Camilla - 13 april 2015 11:45

Vanliga rutiner idag då förutom att Kevin får va hemma en extra dag och vila sig.

Jag har inte gjort så mycket idag, efter att vi lämnat dom andra har jag tagit ett varv med dammsugaren och fixat tvätten.
Sen har vi bara druckit kaffe och beställt mat.

Alltså det här med vagnar osv är jag jätte dålig på, men vi måste köpa en ståbräda och jag förstår inte alls vilken som passar till vår vagn?
Emmaljunga Viking.

Sen måste vi köpa en babysitter, men jag tror jag hittat en jag vill ha till henne. Men det hade varit skönt att bara behöva lägga in en beställning med båda sakerna direkt.

Nu ska jag mysa vidare med min trötta lilla tjej, snart kommer Rickard och Kevin hem igen.

Ovido - Quiz & Flashcards